Första updaten!

Publicerat: maj 8, 2012 i Updates

Hej! Nu har jag slängt upp första updaten. Kanske inte bästa bilderna, men det var dom som jag tog runt 09 och kanske redan tidigare. Är inte helt 100% på att alla är mina, utan
det kan vara någon som jag har sparat ner från internet. Blev ganska många MDE och MIS, men jag hoppas ni ska gilla det iallafall!

Den här bloggen ska jag försöka hålla uppdaterad med mycket bilder och ganska regelbundna updates. Har du/ni bilder? Skicka dom gärna!

Kommentera

