Välkommen!

Publicerat: maj 8, 2012 i Nyheter

Hej och välkommen till Svenskgraffiti.wordpress.com.

Satte tidigare upp en blogg på blogg.se, men valde rätt snabbt att avsluta den
då det bara var strul. Kom inte ens igång med sidan där, så det gör absolut inget.

Vad kommer det att finnas på den här sidan då? Jo, namnet bör ju tala för sig själv,
men för att inleda en liten presentation så kan jag säga att jag kommer att lägga
upp bilder med graffiti. Stockholm kommer få mest publicitet eftersom att jag bor här,
men givetvis kommer andra bilder också att laddas upp runtom i Sverige.

Jag reser en del och graffiti stöter jag ofta på, så foton osv kommer det inte vara
problem att få fram. Men om du, ditt crew eller om du har foton av andras verk,
så är du välkommen att skicka dom till mig. Jag kommer använda de bilderna som
jag anser vara av ”kvalité” och ha dom i minas updates.

Skicka bilder kan du göra till: svenskgraffiti@gmail.com

Kommentera

