Snart kommer det bilder…

Publicerat: maj 22, 2012 i Nyheter

Hej. I början när bloggen startades så kom det upp rätt mycket bilder,
men nu har det stått still ett tag. Varför kan man då undra? Jo, jag har
legat sjuk i ca 1 vecka, sen har jag haft lite personliga och privata saker
som har drabbat mig och min familj, men det är på gång att bli bra nu
igen (tack & lov.)

Det har skickats in ganska mycket bilder, och jag har själv varit ute och
tagit en del bilder. Lite tåg och fina väggar utlovas till kommande update,
så ni kommer inte att bli besvikna.

Ännu finns chansen att få vara med i Update #4, så har du några feta
bilder du vill ha med, så skicka in dom. Det kan ju aldrig bli för mycket
bilder, utan bara för !

Bilderna skickas till: svenskgraffiti@gmail.com

Update #4 skulle egentligen ha kommit upp idag, men eftersom mitt
internet precis har kommit igång hemma efter att mitt andra la ner då
jag hade sagt upp det så kommer det nog dröja tills imorgon. Har lite att
ta itu med idag, samt att jag jobbar hela dagarna.

Ha en bra dag & en trevligt fortsatt vecka!

Kommentera

